Regeneracja maglownic bez wspomagania

Dokładnie tak jak w przypadku przekładni ze wspomaganiem, pierwsza czynność jaką wykonujemy to czyszczenie przekładni, po zdemontowaniu na części jest diagnozowana(ogólny stan listwy, zębów listwy i rozdzielacza oraz czy obudowa nie posiada pęknięć).Po weryfikacji uszkodzeń listwa przekładni jest szlifowana, wymieniane są łożyska i dorabiane pod określony wymiar listwy tuleje prowadzące.

Naprawiona przekładnia jest dokładnie sprawdzana i regulowana oraz standardowo konserwowana, po czym można ją zamotować w samochodzie.

Bezpłatna diagnoza

Przyjedź do nas, a my zdiagnozujemy usterkę za darmo

INNE USŁUGI

Sprawdź inne nasze usługi

Regenerację przekładni ślimakowych zaczynamy od czyszczenia jej z zewnątrz , następnie maglownica jest demontowana na części które również są czyszczone...
Pierwszą z czynności jaką wykonujemy jest dokładne oczyszczenie przekładni z zewnątrz...