Regeneracja maglownic ze wspomaganiem hydraulicznym

W naszej ofercie znajdziecie Państwo m.in. regenerację maglownic ze wspomaganiem elektrycznym i hydraulicznym, a także bez wspomagania. Całość rozkłada się na kilka faz, podczas których:

  • Dokładne oczyszczenie przekładni od zewnątrz
  • Rozebranie na części, które są czyszczone
  • Analiza i diagnoza usterki
  • Sprawdzenie stanu i rozmiaru listwy
  • Stan rozdzielacza
  • Weryfikacja zużycia zębów na listwie i rozdzielaczu
  • Sprawdzanie obudowy

Gdy analiza dobiegnie końca, w zależności od rodzaju maglownicy, szlifujemy listwę i wałek rozdzielacza. Wymieniony zostaje każdy podzespół, a więc simmering (gumowy pierścień usztywniony metalową wkładką), o-ring (rodzaj uszczelki w kształcie torusa), łożyska, tuleje prowadzące, teflonowy rozdzielacz i tłok listwy. Każdą naprawioną maglownicę sprawdzamy, poprzez poddanie jej próbie ciśnienia mocą 150 barów. W ten sposób weryfikowana jest również sekcja krętu rozdzielacza.

Po wykonaniu wszystkich powyższych kroków, regulujemy i konserwujemy przekładnię, która w ten sposób staje się gotowa do zamontowania w samochodzie.

Bezpłatna diagnoza

Przyjedź do nas, a my zdiagnozujemy usterkę za darmo

INNE USŁUGI

Sprawdź inne nasze usługi

Regenerację przekładni ślimakowych zaczynamy od czyszczenia jej z zewnątrz , następnie maglownica jest demontowana na części które również są czyszczone...
Regenerację przekładni ślimakowych zaczynamy od czyszczenia jej z zewnątrz , następnie maglownica jest demontowana na części które również są czyszczone...