W naszej ofercie znajdziecie Państwo m.in. regenerację maglownic ze wspomaganiem elektrycznym i hydraulicznym, a także bez wspomagania. Całość rozkłada się na kilka faz, podczas których:
- Dokładne oczyszczenie przekładni od zewnątrz
- Rozebranie na części, które są czyszczone
- Analiza i diagnoza usterki
- Sprawdzenie stanu i rozmiaru listwy
- Stan rozdzielacza
- Weryfikacja zużycia zębów na listwie i rozdzielaczu
- Sprawdzanie obudowy
Gdy analiza dobiegnie końca, w zależności od rodzaju maglownicy, szlifujemy listwę i wałek rozdzielacza. Wymieniony zostaje każdy podzespół, a więc simmering (gumowy pierścień usztywniony metalową wkładką), o-ring (rodzaj uszczelki w kształcie torusa), łożyska, tuleje prowadzące, teflonowy rozdzielacz i tłok listwy. Każdą naprawioną maglownicę sprawdzamy, poprzez poddanie jej próbie ciśnienia mocą 150 barów. W ten sposób weryfikowana jest również sekcja krętu rozdzielacza.
Po wykonaniu wszystkich powyższych kroków, regulujemy i konserwujemy przekładnię, która w ten sposób staje się gotowa do zamontowania w samochodzie.
Bezpłatna diagnoza
INNE USŁUGI
Sprawdź inne nasze usługi