- wymianie uszczelniaczy, simmeringów, oringów, tulei prowadzących łożysk,
- szlifowaniu wałka głównego,
- szlifowaniu wałka rozdzielacza,
- wymieniane są również uszczelki pokrywowe,
- kasowaniu jest luzu poprzez wytaczanie odpowiednich tulei prowadzących,
- w niektórych przypadkach robiony jest szlif ślimacznicy,
- po wykonanej naprawie przekładnia sprawdzana jest na luzy oraz ciśnieniowo (150 bar) co wyklucza późniejsze usterki.
Bezpłatna diagnoza
Przyjedź do nas, a my zdiagnozujemy usterkę za darmo
INNE USŁUGI
Sprawdź inne nasze usługi
Istnieje znacząca różnicą między produktem naprawionym, przebudowanym, a częściami zregenerowanymi. Wiele osób mylnie uważa te terminy za synonimy, a odnoszą się one do całkowicie różnych procesów...
Współpracujemy z firmą zajmującą się holowaniem pojazdów osobowych i dostawczych