Regeneracja przekładni ślimakowych do samochodów osobowych

  • wymianie uszczelniaczy, simmeringów, oringów, tulei prowadzących łożysk,
  • szlifowaniu wałka głównego,
  • szlifowaniu wałka rozdzielacza,
  • wymieniane są również uszczelki pokrywowe,
  • kasowaniu jest luzu poprzez wytaczanie odpowiednich tulei prowadzących,
  • w niektórych przypadkach robiony jest szlif ślimacznicy,
  • po wykonanej naprawie przekładnia sprawdzana jest na luzy oraz ciśnieniowo (150 bar) co wyklucza późniejsze usterki.

Bezpłatna diagnoza

Przyjedź do nas, a my zdiagnozujemy usterkę za darmo

INNE USŁUGI

Sprawdź inne nasze usługi

Istnieje znacząca różnicą między produktem naprawionym, przebudowanym, a częściami zregenerowanymi. Wiele osób mylnie uważa te terminy za synonimy, a odnoszą się one do całkowicie różnych procesów...
Regeneracja przekładni ślimakowych zaczyna się od czyszczenia jej z zewnątrz, następnie maglownica jest demontowana na części, które również są czyszczone...