Regeneracja przekładni ślimakowych zaczyna się od czyszczenia jej z zewnątrz, następnie maglownica jest demontowana na części, które również są czyszczone.
Sprawdzane jest poszczególne zużycie elementów tz. Ślimacznica , wałek rozdzielacz i wałek główny, zużycie zębów. Po dogłębnej diagnozie szlifowany jest wałek główy oraz wałek rozdzielacza, wymiana wszystkich uszczelniaczy, simmeringów, o-ringów, łożysk, wymiana kulek łożyskowych współpracujących ze ślimakiem i tłokiem.
Po naprawie przekładnia jest sprawdzana ciśnieniowo(co ma wykluczyć późniejsze usterki) i regulowana.
Na sam koniec konserwujemy maglownicę. Tak zabezpieczona przekładnia nadaje się w pełni do zamontowania w samochodzie.
Bezpłatna diagnoza
Przyjedź do nas, a my zdiagnozujemy usterkę za darmo
INNE USŁUGI
Sprawdź inne nasze usługi
Pierwszą z czynności jaką wykonujemy jest dokładne oczyszczenie przekładni z zewnątrz...
Dokładnie tak jak w przypadku przekładni ze wspomaganiem, pierwsza czynność jaką wykonujemy to czyszczenie przekładni, po zdemontowaniu na części jest diagnozowana(ogólny stan listwy, zębów listwy i rozdzielacza oraz czy obudowa nie posiada pęknięć)...