Pierwszą z czynności jaką wykonujemy jest dokładne oczyszczenie przekładni z zewnątrz, po czym przekładnia jest demontowana na poszczególna części, które również są czyszczone, następnie kompleksowo sprawdzamy i diagnozujemy uszkodzenia tj:
- Ogólny stan listwy i rozdzielacza, rozmiar listwy.
- Weryfikacja ewentualnych zużyć zębów na listwie jak i na rozdzielaczu, które mogą powodować ewentualne luzy, bądź zacięcia.
- Sprawdzenie obudowy, w szczególności pęknięcia, uszkodzenia gwintów, uszkodzenia powierzchni cylindra zaworu rozdzielającego i cylindra tłoku listwy.
Po dokładnej analizie, szlifowana jest listwa, oraz wałek rozdzielacza. Wymieniamy wszystkie podzespoły;: simmeringi, o-ringi, łożyska, tuleje prowadzące, teflonów rozdzielacz i tłoka listwy.
Po naprawie maglownica jest sprawdzana ciśnieniowo”150 bar”, sprawdzana jest ciśnieniowo sekcja skrętu rozdzielacza.
Na sam koniec przekładnia jest regulowana i konserwowana, tak przygotowana przekładnia jest gotowa do zamontowania w aucie.
Bezpłatna diagnoza
Przyjedź do nas, a my zdiagnozujemy usterkę za darmo
INNE USŁUGI
Sprawdź inne nasze usługi
Współpracujemy z firmą zajmującą się holowaniem pojazdów osobowych i dostawczych
Istnieje znacząca różnicą między produktem naprawionym, przebudowanym, a częściami zregenerowanymi. Wiele osób mylnie uważa te terminy za synonimy, a odnoszą się one do całkowicie różnych procesów...