maglownice/przekładnie listwowe

Pierwszą z czynności jaką wykonujemy jest dokładne oczyszczenie przekładni z zewnątrz, po czym przekładnia jest demontowana na poszczególna części, które również są czyszczone, następnie kompleksowo sprawdzamy i diagnozujemy uszkodzenia tj:

  • Ogólny stan listwy i rozdzielacza, rozmiar listwy.
  • Weryfikacja ewentualnych zużyć zębów na listwie jak i na rozdzielaczu, które mogą powodować ewentualne luzy, bądź zacięcia.
  • Sprawdzenie obudowy, w szczególności pęknięcia, uszkodzenia gwintów, uszkodzenia powierzchni cylindra zaworu rozdzielającego i cylindra tłoku listwy.

Po dokładnej analizie, szlifowana jest listwa, oraz wałek rozdzielacza. Wymieniamy wszystkie podzespoły;: simmeringi, o-ringi, łożyska, tuleje prowadzące, teflonów rozdzielacz i tłoka listwy.

Po naprawie maglownica jest sprawdzana ciśnieniowo”150 bar”, sprawdzana jest ciśnieniowo sekcja skrętu rozdzielacza.

Na sam koniec przekładnia jest regulowana i konserwowana, tak przygotowana przekładnia jest gotowa do zamontowania w aucie.

Bezpłatna diagnoza

Przyjedź do nas, a my zdiagnozujemy usterkę za darmo

INNE USŁUGI

Sprawdź inne nasze usługi

Istnieje znacząca różnicą między produktem naprawionym, przebudowanym, a częściami zregenerowanymi. Wiele osób mylnie uważa te terminy za synonimy, a odnoszą się one do całkowicie różnych procesów...
Dokładnie tak jak w przypadku przekładni ze wspomaganiem, pierwsza czynność jaką wykonujemy to czyszczenie przekładni, po zdemontowaniu na części jest diagnozowana(ogólny stan listwy, zębów listwy i rozdzielacza oraz czy obudowa nie posiada pęknięć)...