Regeneracja przekładni ślimakowych do samochodów ciężarowych i autobusów

Regenerację przekładni ślimakowych zaczynamy od czyszczenia jej z zewnątrz , następnie maglownica jest demontowana na części które również są czyszczone.

Sprawdzane jest poszczególne zużycie elementów tz. Ślimacznica , wałek rozdzielacz i wałek główny, zużycie zębów. Po dogłębnej diagnozie szlifowany jest wałek główy oraz wałek rozdzielacza, wymiana wszystkich uszczelniaczy, simmeringów, o-ringów, łożysk, wymiana kulek łożyskowych współpracujących ze ślimakiem i tłokiem.

Po naprawie przekładnia jest sprawdzana ciśnieniowo(co ma wykluczyć późniejsze usterki) i regulowana.

Na sam koniec konserwujemy maglownicę. Tak zabezpieczona przekładnia nadaje się w pełni do zamontowania w samochodzie.

  • szlifowaniu wałka głównego,
  • szlifowaniu wałka rozdzielacza,
  • wymieniane są również uszczelki pokrywowe,
  • kasowaniu jest luzu poprzez wytaczanie odpowiednich tulei prowadzących,
  • w niektórych przypadkach robiony jest szlif ślimacznicy,
  • po wykonanej naprawie przekładnia sprawdzana jest na luzy oraz ciśnieniowo (150 bar) co wyklucza późniejsze usterki.

Bezpłatna diagnoza

Przyjedź do nas, a my zdiagnozujemy usterkę za darmo

INNE USŁUGI

Sprawdź inne nasze usługi

Istnieje znacząca różnicą między produktem naprawionym, przebudowanym, a częściami zregenerowanymi. Wiele osób mylnie uważa te terminy za synonimy, a odnoszą się one do całkowicie różnych procesów...
Posiadamy w sprzedaży wszelkiego rodzaju uszczelniacze do samochodów osobowych, dostawczych, ciężarowych oraz sprzętu budowlanego...