Regenerację przekładni ślimakowych zaczynamy od czyszczenia jej z zewnątrz , następnie maglownica jest demontowana na części które również są czyszczone.
Sprawdzane jest poszczególne zużycie elementów tz. Ślimacznica , wałek rozdzielacz i wałek główny, zużycie zębów. Po dogłębnej diagnozie szlifowany jest wałek główy oraz wałek rozdzielacza, wymiana wszystkich uszczelniaczy, simmeringów, o-ringów, łożysk, wymiana kulek łożyskowych współpracujących ze ślimakiem i tłokiem.
Po naprawie przekładnia jest sprawdzana ciśnieniowo(co ma wykluczyć późniejsze usterki) i regulowana.
Na sam koniec konserwujemy maglownicę. Tak zabezpieczona przekładnia nadaje się w pełni do zamontowania w samochodzie.
- szlifowaniu wałka głównego,
- szlifowaniu wałka rozdzielacza,
- wymieniane są również uszczelki pokrywowe,
- kasowaniu jest luzu poprzez wytaczanie odpowiednich tulei prowadzących,
- w niektórych przypadkach robiony jest szlif ślimacznicy,
- po wykonanej naprawie przekładnia sprawdzana jest na luzy oraz ciśnieniowo (150 bar) co wyklucza późniejsze usterki.
Bezpłatna diagnoza
Przyjedź do nas, a my zdiagnozujemy usterkę za darmo
INNE USŁUGI
Sprawdź inne nasze usługi
Istnieje znacząca różnicą między produktem naprawionym, przebudowanym, a częściami zregenerowanymi. Wiele osób mylnie uważa te terminy za synonimy, a odnoszą się one do całkowicie różnych procesów...
Posiadamy w sprzedaży wszelkiego rodzaju uszczelniacze do samochodów osobowych, dostawczych, ciężarowych oraz sprzętu budowlanego...