Regeneracja przekładni ślimakowych do samochodów dostawczych

Regenerację przekładni ślimakowych zaczynamy od czyszczenia jej z zewnątrz , następnie maglownica jest demontowana na części które również są czyszczone.

Sprawdzane jest poszczególne zużycie elementów tz. Ślimacznica , wałek rozdzielacz i wałek główny, zużycie zębów. Po dogłębnej diagnozie szlifowany jest wałek główy oraz wałek rozdzielacza, wymiana wszystkich uszczelniaczy, simmeringów, o-ringów, łożysk, wymiana kulek łożyskowych współpracujących ze ślimakiem i tłokiem.

Po naprawie przekładnia jest sprawdzana ciśnieniowo(co ma wykluczyć późniejsze usterki) i regulowana.

Na sam koniec konserwujemy maglownicę. Tak zabezpieczona przekładnia nadaje się w pełni do zamontowania w samochodzie.

  • wymianie uszczelniaczy, simmeringów, oringów, tulei prowadzących łożysk,
  • szlifowaniu wałka głównego,
  • szlifowaniu wałka rozdzielacza,
  • wymieniane są również uszczelki pokrywowe,
  • kasowaniu jest luzu poprzez wytaczanie odpowiednich tulei prowadzących,
  • w niektórych przypadkach robiony jest szlif ślimacznicy,
  • po wykonanej naprawie przekładnia sprawdzana jest na luzy oraz ciśnieniowo (150 bar) co wyklucza późniejsze usterki.

Bezpłatna diagnoza

Przyjedź do nas, a my zdiagnozujemy usterkę za darmo

INNE USŁUGI

Sprawdź inne nasze usługi

Regeneracja przekładni ślimakowych zaczyna się od czyszczenia jej z zewnątrz, następnie maglownica jest demontowana na części, które również są czyszczone...
Pierwszą z czynności jaką wykonujemy jest dokładne oczyszczenie przekładni z zewnątrz, po czym przekładnia jest demontowana na poszczególna części, które również są czyszczone...