Pierwszą z czynności jaką wykonujemy jest dokładne oczyszczenie przekładni z zewnątrz, po czym przekładnia jest demontowana na poszczególna części, które również są czyszczone, następnie kompleksowo sprawdzamy i diagnozujemy uszkodzenia tj:
- Ogólny stan listwy i rozdzielacza, rozmiar listwy
- Weryfikacja ewentualnych zużyć zębów na listwie jak i na rozdzielaczu, które mogą powodować ewentualne luzy, bądź zacięcia.
- Sprawdzenie obudowy, w szczególności pęknięcia, uszkodzenia gwintów, uszkodzenia powierzchni cylindra zaworu rozdzielającego i cylindra tłoku listwy.
Po dokładnej analizie , szlifowana jest listwa, oraz wałek rozdzielacza. Wymieniamy wszystkie pod zespoły : tuleje prowadzące, łożyska. W przypadku braku wspomagania wymieniany jest moduł elektroniczny przekładni. Po naprawie maglownica jest sprawdzana pod kątem zacięć, luzów, stuków na listwie jak i na rozdzielaczu
Na sam koniec przekładnia jest regulowana i konserwowana, tak przygotowana przekładnia jest gotowa do zamontowania w aucie.
Bezpłatna diagnoza
Przyjedź do nas, a my zdiagnozujemy usterkę za darmo
INNE USŁUGI
Sprawdź inne nasze usługi
Regeneracja przekładni ślimakowych zaczyna się od czyszczenia jej z zewnątrz, następnie maglownica jest demontowana na części, które również są czyszczone...
Regenerację przekładni ślimakowych zaczynamy od czyszczenia jej z zewnątrz , następnie maglownica jest demontowana na części które również są czyszczone...