Regeneracja maglownic ze wspomaganiem elektrycznym

Pierwszą z czynności jaką wykonujemy jest dokładne oczyszczenie przekładni z zewnątrz, po czym przekładnia jest demontowana na poszczególna części, które również są czyszczone, następnie kompleksowo sprawdzamy i diagnozujemy uszkodzenia tj:

  • Ogólny stan listwy i rozdzielacza, rozmiar listwy
  • Weryfikacja ewentualnych zużyć zębów na listwie jak i na rozdzielaczu, które mogą powodować ewentualne luzy, bądź zacięcia.
  • Sprawdzenie obudowy, w szczególności pęknięcia, uszkodzenia gwintów, uszkodzenia powierzchni cylindra zaworu rozdzielającego i cylindra tłoku listwy.

Po dokładnej analizie , szlifowana jest listwa, oraz wałek rozdzielacza. Wymieniamy wszystkie pod zespoły : tuleje prowadzące, łożyska. W przypadku braku wspomagania wymieniany jest moduł elektroniczny przekładni. Po naprawie maglownica jest sprawdzana pod kątem zacięć, luzów, stuków na listwie jak i na rozdzielaczu

Na sam koniec przekładnia jest regulowana i konserwowana, tak przygotowana przekładnia jest gotowa do zamontowania w aucie.

Bezpłatna diagnoza

Przyjedź do nas, a my zdiagnozujemy usterkę za darmo

INNE USŁUGI

Sprawdź inne nasze usługi

Istnieje znacząca różnicą między produktem naprawionym, przebudowanym, a częściami zregenerowanymi. Wiele osób mylnie uważa te terminy za synonimy, a odnoszą się one do całkowicie różnych procesów...
Regenerację przekładni ślimakowych zaczynamy od czyszczenia jej z zewnątrz , następnie maglownica jest demontowana na części które również są czyszczone...