Regeneracja przekładni ślimakowych zaczyna się od czyszczenia jej z zewnątrz, następnie maglownica jest demontowana na części, które również są czyszczone.
Sprawdzane jest poszczególne zużycie elementów tz. Ślimacznica , wałek rozdzielacz i wałek główny, zużycie zębów. Po dogłębnej diagnozie szlifowany jest wałek główy oraz wałek rozdzielacza, wymiana wszystkich uszczelniaczy, simmeringów, o-ringów, łożysk, wymiana kulek łożyskowych współpracujących ze ślimakiem i tłokiem.
Po naprawie przekładnia jest sprawdzana ciśnieniowo(co ma wykluczyć późniejsze usterki) i regulowana.
Na sam koniec konserwujemy maglownicę. Tak zabezpieczona przekładnia nadaje się w pełni do zamontowania w samochodzie.
Bezpłatna diagnoza
Przyjedź do nas, a my zdiagnozujemy usterkę za darmo
INNE USŁUGI
Sprawdź inne nasze usługi
Istnieje znacząca różnicą między produktem naprawionym, przebudowanym, a częściami zregenerowanymi. Wiele osób mylnie uważa te terminy za synonimy, a odnoszą się one do całkowicie różnych procesów...
Pierwszą z czynności jaką wykonujemy jest dokładne oczyszczenie przekładni z zewnątrz, po czym przekładnia jest demontowana na poszczególna części, które również są czyszczone...